fbpx

Създаване и управление на профили в Instagram, Facebook, Google Business, Pinterest

Присъствието в социалните мрежи е повече от желателно в наши дни. Да имате профил в тях, далеч не е достатъчно. За да можете да използвате социалните мрежи като инструмент, който подпомага (а защо не и движи) бизнеса Ви, е необходима точна и ясна стратегия.
  • Анализ на съществуващите профили в социалните мрежи.
  • Създаване на съдържание за социалните мрежи.
  • Създаване на аудитории.
  • Детайлно таргетиране.
  • Управление на рекламни кампании.
  • Управление на игри и различни промоции.
  • Мониторинг на резултатите.

Създаване на WordPress сайтова по избрана тема или с индивидуален дизайн

Дали ще имате информационен сайт или онлайн магазин - той е Вашата визитна картичка и презентира бизнеса Ви пред клиентите. Няколко са основните неща, които трябва да знаете преди да се обърнете към специалист, а именно - какъв проблем решавате на вашите клинети (с продукта или услугата си), кои са клиентите Ви, дали се припознават с Вашите ценности, цели и мисия.
  • Създаване на структура.
  • Определяне на цели на сайта.
  • Избор на тема/създаване на дизайн.
  • Конфигуриране на функционалности.
  • Определяне на аудитории.
  • Създаване на съдържание (описание на продукти, художествено оформление на текст, блог статии и др.).
  • Дизайн на банери и визии за сайта.

Създаване на съдържание за блог статии, постове в социалните мрежи, различни видове публикации, рубрики, влогове и подкасти.

Смисленото, пълноценно съдържание е много важно за поддържане на добра аудитория. То е от основно значение, както за оптимизацията на сайта, така и на социалните мрежи. Видът на съдържанието се определя от спецификата на бизнеса Ви, както и от таргет групата, до която искате да достигнете.
  • Създаване на структура за отделните видове съдържание.
  • Създаване на цялостно съдържание за сайт.
  • Планиране честотата на публикациите.
  • Предложения за различни рубрики.
  • Създаване и управление на видео/аудио съдържание.
  • Създаване и поддържане на блог статии и публикации.

Бизнес партньорства с компании, различни платформи и/или известни личности.

Партньорския маркетинг включва колаборация с различни компании и/или инфлуенсъри, които да подпомогнат развитието на Вашия бранд и да увеличат продажбите. Той може да бъде кампаниен или дългосрочен.
  • Анализ на съществуващите профили в социалните мрежи.
  • Консултация за избор на подходящ партньор.
  • Договаряне на условия.
  • Изготвяне на стратегия и участие в подготовката на материалите.
  • Мониторинг на изпълнението и анализ на резултатите.

Един от основните рекламни канали в дигиталния маркетинг

Платената реклама в търсачката на Google е най-разпространения метод за увеличаване на трафика към сайта Ви. Правилното използване на този канал, съчетано с подходяща стратегия за цялостно дигитално присъствие, води до много добри резултати.
  • Създаване на профил в Google Ads.
  • Настройване на кампании.
  • Определяне на цели и бюджет за достигането им.
  • Управление на рекламните и бизнес профили на компанията в платформата на Google Marketing.

Създаване на стратегия за Вашия бизнес, спрямо целите Ви

Стратегията се изгражда на базата на бизнес цел и най-общо определя подходът и конкретните действия за постигането й. Ако нямате ясна стратегия за дигитално присъствие, това означава, че не трябва да имате и очаквания.
  • Анализ на съществуващите дигитални канали.
  • Определяне на идеалния клиент.
  • Определяне на бизнес целите.
  • Изготвяне на стратегия за дигитално присъствие.
  • Изготвяне на план за осъществяване на стратегията.

  • Имейл маркетинг
  • Маркетинг стратегия за стартиращ бизнес.
  • Организиране на онлайн и офлайн събития.
  • Печатна и външна реклама.

Създаване и управление на профили в Instagram, Facebook, Google Business, Pinterest

Присъствието в социалните мрежи е повече от желателно в наши дни. Да имате профил в тях, далеч не е достатъчно. За да можете да използвате социалните мрежи като инструмент, който подпомага (а защо не и движи) бизнеса Ви, е необходима точна и ясна стратегия.
  • Анализ на съществуващите профили в социалните мрежи.
  • Създаване на съдържание за социалните мрежи.
  • Създаване на аудитории.
  • Детайлно таргетиране.
  • Управление на рекламни кампании.
  • Управление на игри и различни промоции.
  • Мониторинг на резултатите.

Създаване на WordPress сайтова по избрана тема или с индивидуален дизайн

Дали ще имате информационен сайт или онлайн магазин - той е Вашата визитна картичка и презентира бизнеса Ви пред клиентите. Няколко са основните неща, които трябва да знаете преди да се обърнете към специалист, а именно - какъв проблем решавате на вашите клинети (с продукта или услугата си), кои са клиентите Ви, дали се припознават с Вашите ценности, цели и мисия.
  • Създаване на структура.
  • Определяне на цели на сайта.
  • Избор на тема/създаване на дизайн.
  • Конфигуриране на функционалности.
  • Определяне на аудитории.
  • Създаване на съдържание (описание на продукти, художествено оформление на текст, блог статии и др.).
  • Дизайн на банери и визии за сайта.

Създаване на съдържание за блог статии, постове в социалните мрежи, различни видове публикации, рубрики, влогове и подкасти.

Смисленото, пълноценно съдържание е много важно за поддържане на добра аудитория. То е от основно значение, както за оптимизацията на сайта, така и на социалните мрежи. Видът на съдържанието се определя от спецификата на бизнеса Ви, както и от таргет групата, до която искате да достигнете.
  • Създаване на структура за отделните видове съдържание.
  • Създаване на цялостно съдържание за сайт.
  • Планиране честотата на публикациите.
  • Предложения за различни рубрики.
  • Създаване и управление на видео/аудио съдържание.
  • Създаване и поддържане на блог статии и публикации.

Бизнес партньорства с компании, различни платформи и/или известни личности.

Партньорския маркетинг включва колаборация с различни компании и/или инфлуенсъри, които да подпомогнат развитието на Вашия бранд и да увеличат продажбите. Той може да бъде кампаниен или дългосрочен.
  • Анализ на съществуващите профили в социалните мрежи.
  • Консултация за избор на подходящ партньор.
  • Договаряне на условия.
  • Изготвяне на стратегия и участие в подготовката на материалите.
  • Мониторинг на изпълнението и анализ на резултатите.

Един от основните рекламни канали в дигиталния маркетинг

Платената реклама в търсачката на Google е най-разпространения метод за увеличаване на трафика към сайта Ви. Правилното използване на този канал, съчетано с подходяща стратегия за цялостно дигитално присъствие, води до много добри резултати.
  • Създаване на профил в Google Ads.
  • Настройване на кампании.
  • Определяне на цели и бюджет за достигането им.
  • Управление на рекламните и бизнес профили на компанията в платформата на Google Marketing.

Създаване на стратегия за Вашия бизнес, спрямо целите Ви

Стратегията се изгражда на базата на бизнес цел и най-общо определя подходът и конкретните действия за постигането й. Ако нямате ясна стратегия за дигитално присъствие, това означава, че не трябва да имате и очаквания.
  • Анализ на съществуващите дигитални канали.
  • Определяне на идеалния клиент.
  • Определяне на бизнес целите.
  • Изготвяне на стратегия за дигитално присъствие.
  • Изготвяне на план за осъществяване на стратегията.

  • Имейл маркетинг
  • Маркетинг стратегия за стартиращ бизнес.
  • Организиране на онлайн и офлайн събития.
  • Печатна и външна реклама.