fbpx
Miltonia

Популяризиране на нов бранд


За Miltonia

Магазин “Милтония” е създаден, за да удоволетвори и най-изискания вкус на своите клиенти. Фирмата предлага висококачествен текстил, който да внесе уют и топлина във всеки дом. Разполага също с голямо разнообразие от корнизи и аксесоари.

Предизвикателството

Внедряването на нов бизнес в онлайн и офлайн живота на определена група от хора е от основните предизвикателства за Маркетинга, като цяло. Запознаването на аудиторията с новооткрития магазин трябваше да бъде ненатрапчиво, но все пак достатъчно активно, за да постигнем ефект.

Решението

Настройването на цялата система и задвижването й като един организъм, докато балансираме между дигитално пространство и физическия магазин се оказа най-добрата стратегия. Създадохме кампания в социалните мрежи, която да подпомогне популяризирането на физическия магазин. Следващата стъпка е синхронизирането на работата на сайта (вкл. онлайн магазина) и социалните мрежи, заедно с всички инструменти за измерване, с цел постигане на още по-добри резултати.

Разултатът

Постепенно набиране на последователи в социалните мрежи и превръщането им в клиенти. Увеличаване на трафика към сайта. Увеличаване на времето за престой на страницата с продукти, както и намаляване на bounce rate на сайта.

Не бихме могли да го направим без вас, So digitaL. Вие бяхте толкова невероятен партньор през най-важния период на стартиране на бизнеса ни. С нетърпение очакваме бъдещите ни проекти заедно.

Ивелина Петрова, мениджър на Милтония