Популяризиране на нов бранд
За Miltonia
Магазин “Милтония” е създаден, за да удоволетвори и най-изискания вкус на своите клиенти. Фирмата предлага висококачествен текстил, който да внесе уют и топлина във всеки дом. Разполага също с голямо разнообразие от корнизи и аксесоари.
Предизвикателството
Внедряването на нов бизнес в онлайн и офлайн живота на определена група от хора е от основните предизвикателства за Маркетинга, като цяло. Запознаването на аудиторията с новооткрития магазин трябваше да бъде ненатрапчиво, но все пак достатъчно активно, за да постигнем ефект.
Решението
Настройването на цялата система и задвижването й като един организъм, докато балансираме между дигитално пространство и физическия магазин се оказа най-добрата стратегия. Създадохме кампании в социалните мрежи, които да подпомогнат популяризирането на физическия магазин. Следващата стъпка е синхронизирането на работата на сайта (вкл. онлайн магазина) и социалните мрежи, заедно с всички инструменти за измерване, с цел постигане на още по-добри резултати.
Разултатът
Постепенно набиране на последователи в социалните мрежи и превръщането им в клиенти. Увеличаване на трафика към сайта. Увеличаване на времето за престой на страницата с продукти, както и намаляване на bounce rate на сайта.
Ивелина Петрова, мениджър на Милтония