fbpx
GRANO Pizza Napoletana

Увеличаване на онлайн присъствието в социалните мрежи


За GRANO

Тяхната мисия е да направят мост между Неапол и София, между старите традиции и съвременното общество. Внасят традиционната неаполитанска пица в популярната култура за улична храна с най-добро качество, разнообразие, представяне и обслужване. GRANO приема българската концепция за пица за бързо хранене и я поднася с нов модерен подход.

Предизвикателството

Изграждането на консистентно съдържание, насочено към аудиторията на GRANO. Компанията предполагаше по-интеренсо и разнообразно съдържание в социалните мрежи и в същото време, то трябваше да отговаря на съответната аудитория. Да задърим вниманието и да провокираме интерес също беше предизвикателтво за нас.

Решението

Изготвихме план за публикации, като създадохме подходящо разнообразние от снимки, полезно съдържание, забавни видеа и публикации насочени към продажбите. Започнахме да промотираме продуктите чрез микро инфлуенсъри, спортисти и чрез самият екип на GRANO Pizza Napoletana.

Резултати

С помоща на изградената стратегия успяхме да повишим естествения обват на страницата. Да запознаем аудиторията с важната за GRANO информация, относно продуктите, които използват. Да увеличим последователите на страниците в социалните мрежи. Да съберем необходима информация за мнението и препоръките на клинетите им. Да увеличим директните доставки.

So Digital ни помогнаха да изясним стратегията си за дигитален маркетинг и са наш верен партньор в изпълнението й. Личното отношение и вниманието към всеки детайл е от изключителна важност за нас. Доверяваме им се изцяло!

Елица Мирчева, собственик и управител на Grano Pizza Napoletana